Handels-, Privatlivs- og Leveringsbetingelser

Handels-, privatlivs- og leveringsbetingelser

Alle betingelser

(Handels-, privatlivs- og leveringsbetingelser)


Dette er vores samlede dokument over alle betingelser der gælder for handel, så du skal altid kun kigge et sted, her.


OpLYSNINGER OM Valhalla Petfoods

Valhalla Petfoods
Uldalsvej 1
9400 Nørresundby
Danmark

Telefon: +45 93 40 47 10
CVR-nr.: 40261338
Etableringsår: 2019
Email: info@valhallapetfoods.dk

Du er ALTID velkommen til at kontakte os!


BESTILLING

Når du bestiller på Valhalla Petfoods, skal du være opmærksom på, at aftalen ikke anses for endeligt indgået, før du modtager en ordrebekræftelse på mail fra os.

Du kan altid se din ordre ved at logge ind på din konto og gå ind under Min Konto -> Ordrer.

Der tages i ordrebekræftelsen forebehold for udsolgte og/eller udgåede varer, og prisfejl.
Produktbilleder og beskrivelserne på siden er vejledende og kan uden varsel ændres.

Når du handler på Valhalla Petfoods, er den primære kommunikationsform email. Information om ordrer, levering, produkter mv. foregår hovedsageligt via email, Det er kundens ansvar at sikre, at den indtastede emailadresse er korrekt, og at mails fra Valhalla Petfoods ikke sorteres fra som spam.

Valhalla Petfoods bruger endvidere email til at sende relevante produktoplysninger i forbindelse med den/de specifikke varer, du har købt hos os. Det kan være, hvis der opstår et generelt problem, som alle købere af en vare skal orienteres om.

Alle priser på Valhalla Petfoods er inklusiv DANSK moms samt eventuelle andre afgifter, ligesom fragten også er indregnet i prisen ved køb over 598DKK. Ved køb for mindre end 598DKK tillægges miljøgebyr på 50 DKK inkl. moms.


BETALING

Du kan betale med følgende betalingsmidler: VISA/Dankort, MasterCard, VISA og VISA Electron.

Betaler du med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du almindeligvis har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. De data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Valhalla Petfoods eller andre har mulighed for at læse dataene.

Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

LEVERING

Valhalla Petfoods levereres med Postnord. Alle forsendelser kan spores. Levering til en valgfri dansk adresse er gratis ved køb af to poser (mere end 598DKK). Bestillinger på mindre end 598DKK tilægges et miljøgebyr på 50 DKK inkl. moms. Leveringstid er almindeligvis den næstkommende hverdag, hvis bestillingen er os i hænde inden klokken 13 på en hverdag.

Ved levering til ikke brofaste øer vil leveringen almindeligvis tage en dag ekstra.

Efter en vare er blevet afsendt, sender vi en forsendelsesbekræftelse via email til dig. Emailen bliver automatisk genereret. Når du har modtaget denne bekræftelse, betyder det, at varen er afhentet hos os, og at den er på vej til den adresse, du har angivet på ordren. Er varen mod forventning ikke kommet frem efter senest 2 hverdage, bedes du kontakte Valhalla Petfoods for at igangsætte en efterlysning af varen.

Valhalla Petfoods er ikke erstatningspligtig, hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse, og dette medfører bortkomst af forsendelsen.

FORTRYDELSESRET

Du har ret til at fortyde dit køb i følge Forbrugeraftaleloven, dog skal varen returneres til os senest 31 dage efter, at du har modtaget den.

Vi har skabt Odin-Taste for at hjælpe dig.

Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den.

Varer kan afleveres personligt på vores LAGER adresse (Vang Mark 28, 9380 vestbjerg), eller du kan sende den retur til os i den oprindelige emballage med den vedlagte returlabel for blot 50 kroner.

Der skal altid være påført/medbragt varens oprindelige ordrenummer, for at vi kan sikre dig det korrekt beløb retur.

Varen skal være sendt forsvarligt i beskyttende emballage, brug vores, for miljøets skyld.

Når du benytter fortrydelsesretten bedes ligeledes fremsende / vedlægge dit konto og reg. nr., så vi kan overføre pengene direkte til din konto hurtigst muligt.

Bemærk, returvarer sendt pr. efterkrav modtages IKKE!

REKLAMATION

RETURVARER SENDES TIL:

Valhalla Petfoods
Vang Mark 28
9380 Vestbjerg
Danmark

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen/fejlen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål og vi vil altid forsøge at afhjælpe eventuelle problemer.

VARE BESKADIGET UNDER TRANSPORT

Har vi stillet en pakke hos dig, der har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt, at du informerer os så vi kan afhjælpe situationen. Kontakt os altid på mail hvis denne type fejl sker.

Vi forbeholder os retten til at stoppe samhandlen hvis der er mistanke om svindel.


Delvis ugyldighed


Såfremt en eller flere af bestemmelserne i disse salgs- og leveringsbetingelserne kendes ugyldige, ulovlige 
eller uigennemførlige, skal ingen af de øvrige bestemmelsers gyldighed, lovlighed eller gennemførlighed 
påvirkes eller forringes deraf.


Privatlivsbetinglser

Hos Valhalla Pefoods værner vi om dit privatliv, så vi deler IKKE dine oplysninger med andre. Vi deler din adresse med PostNord igennem bookingsystemet, og vi opbevarer din email lokalt hvis der skulle opstå et akut behov for at kontakte dig. Dine oplysninger er ikke tilgængelige for andre end os.